Seross10 ya ben de devlete gidiyorm. Dr a sorduğumda ben bunca yıllık hekimim çatı muayenesi felan yapmadım dedi 🤔😬 başka Bi Dr a görüncem pazartesi o ne der acaba 🤔☹️ 39+0 oldum. Merak ediyorum çatım uygunmu. Bakılsa insan kendini hazırlar normal ya da sezeryan 🤦🏻♀️ Bn kendimi normale hazırladım hep. İnşallah uygunumdur ☹️