Tgcperi ben 18+3 haftalık hamileyim bana doktorum yolculuk yapmadan önceki gün kesinlikle dinlenmemi ve yolculuk esnasında arada bir inip yürümemi söyledi bende sadece 2 saatlik bir yol şahsi arabayla gideceğim dediğim zaman tamam dedi ama zorunda değilseniz kesinlikle tavsiye etmiyorum bebeğimde herhangi bi sorun oluşmadı ama 2 saatlik yolda bile akşam evime dönünce belim ve sırtım o kadar şiddetli ağrıyordu ki neredeyse 2 gün boyunca uzandım bir de otobüsle gidecekseniz gitmeyin bence…16 saat diyorsunuz dile kolay ya da en arkadan iki üç koltuk alın ara ara uzanırsınız ama siz doktorunuza danışın en iyisini o söyler size