Gullcann Hayırlısı olsun öncelikle, Ben de kızım 10 aylıkken hamile kalmışım. Şimdi kızım 13 aylık ben 3 aylık hamileyim. Başta ben de sizin gibi çok tereddütler içindeydim. Öğrenince ağlamıştım hatta🤷🏻♀️ Ama biraz zaman geçtikçe ikinci bir çocuk fikrine alışıyor insan hatta çocuklarınızın birlikte oynadıklarını falan düşündükçe insan mutlu oluyor🥰