Gullcann kizim 1 yasina girdi dogum gununden bi gun sonra hamile oldugumu ogrendim, ama ben istiyordum rabbime sukurler olsun. Benim hamileligim zor geciyor ozellikle pskolojikmen ilk dusuk yasamistim etkisi uzun sure bende kalmisti. Bide duzensiz adet olan biriyim o yuzden sicagi sicagina olsunlar diye dua etmistim hem bana gore bakmasi daha kolay olur cunku kizim okula baslamisnolsaydi o surec bana daha zor gelirdi. Her neyse oyle laf soyleyenlere kulak asmayin rabbim yardim edecek elhamdulillah elbette zorluk yasayacagiz ama bi taneylede yasiyoruz ha bir ha iki ha uc ben anlamiyorum ikiz anneleri napsin o zaman 😅