Reyhan35 devlete gidiyorum, bende doktor değiştirme yolundayım ama bu bi fotoğraf sonuçta devletin özelin ayrımını bu kadar kolay bir şeyde bari hissettirmeseler keşke
bir de benim 2 li test sonucumda bir değerin yüksek olduğunu söyledi nedir o dedim anlatsamda anlamazsın ki sen dedi hepten ayar oldum