Ayssplt Kızlar 22 haftalık gebeyim henüz aşımı yaptırmadım sanırım geç kaldım sizler kaçıncı haftalarda yaptırdınız benim gibi geç yaptıran var mı
Deniz93 Ayssplt bir de genelde 2 doz yapılıyor dün gördüm 5-6 doz yaptıranlar var şok oldum 😳 ben o sekılde asla yaptırmam ne gerek var ki? Doktorum 2 doz önerdi şuan 17+5 ilk doz 20 haftalıkkken olacağım. Doktorunuza danışın bence. Numarası yok mu sizde mesaj atın hemen.
Elizbsra01_ Ayssplt ben 22 haftada oldum yani daha geçen hafta yaptırdım bebegin hareketlerini ne zaman net şekilde hissederseniz o zaman gir yaptırmaya geç kalmamışsın merak etme
Rabiasaglam Deniz93 ilk hamilelikte 2 doz yapılıyor canım geri kalan dozlar 1 sene sonra yapılıyo. Ben kızımda hamileyken yaptırdım 2 doz sonra hiç yapmadım kızım 3.5 yaşında yine gebeyim bunda 1 tane yaptılar diğerinide seneye yapıcaz dediler
Ayssplt @“Deniz93” haklısın doktoruma danışmak daha doğru olcak sanırım ama merak ettim benim durumumda olan varmı
Ayssplt Elizbsra01_ ben 19 haftalıkken hissetmeye başladım çarşamba günüde kontrolüm vardı ama doktoruma sormayı unuttum neyse pazartesi ilk iş aşımı yaptırıyım o zaman sağolun kızlar 🙏
Zehra9616 Rabiasaglam yanlisiniz var ben ilk hamilelegim bittikten 1 hafta sonrasina kadar 5 doz oldum yapiliyo yani
Deniz93 Zehra9616 5 doz muuu? O neden peki? Bilimsel kaynaklarda 2 doz yazıyor 5 doz çok fazla değil mi 😞 doktorum allahtan 2 dedi 5 dese asla olmazdım çünkü kimi kaynaklarda 1 kere bile kafi diyor.
Suzanne Aile hekiminde yapılıyor tetanoz aşısı ben ilk aşımı 20. Haftada yaptırdım diğeri 24te olması gerekiyordu ancak ben araya korona aşısını yaptırdığım için dün oldum 2. Dozu biraz geciktirdim mesela bugün 26. Haftaya girdik ama hiçbir şey demediler sende git ol muhakkak aşını canım
tgc-clk Tetenozun 2 dozu hamileyken, 3 4 ve 5. dozlari hamilelikten sonra yapiliyor tabi bu istege bagli. Eger 5 e tamamlanirsa omur boyu koruma sagliyormus. Tekrar hamilelikte tetenoz olmasina gerek kalmiyormus.