Begumaydinyilmaz Haftamdayım idrar yolu enfeksiyonum var ve 1 kutu antibiyotik bitirdim hic düşmedi ve bu hafta ultrasonda bebeğimde bagirsak parlaklığı çıktı bu durumu yasayan varmi aranızda
Cylnsms Begumaydinyilmaz Yaa her çıkan sonuca down sendromlu demiyorlar mı gerçekten çok sinir bozucu.. zaten yeterince hassas bir dönemdeyiz.🥺 Bana da beyin ile ilgili neler neler söylediler. Hamileliğim o kadar stresli geçiyor ki . Ama artık Allah’a emanet ettim . İnanmak istemiyorum hiç bir şeye.
Asdfjsjdkks Begumaydinyilmaz canım bende de var. Dr sadece bir kaç kan testi yaptı bu kızamık vs onlar negatif olunca, bende ilk zamanlarda kese yanında minik kanama olmuştu ama dışarı çıkmamıştı. Dr bebek kanlı amniyon sıvısını yutunca öyle oluyor bebekte hiç sorun değil sıkıntı değil demişti. 37 haftalığım 🙂
Cerenn12 Begumaydinyilmaz en basta kanaman olduysa ondan olmuştur benim bebeğimde de vardı geçti çok şükür. Tek başına bağırsak parlaklığı down sendromu belirtisi olamaz
Begumaydinyilmaz Doktorum bebekteki bağırsak parlaklığı icin enfeksiyon kaynaklida olabilir baska sebeplerde olabilir dedi hatta down sendromu ihtimali bile verdi ikili testim normal çıkmıştı bu haftadan sonra boyle bir ihtimal olabilir mi bilmiyorum
Begumaydinyilmaz Cylnsms o kadar üzüldüm ki canım oyle de olsa evladim ama bu surec cok yipratici ikinci kutu antibiyotige basladim bakalım inşallah enfeksiyonum duserde belki o etkilemistir her sey duzelir inşallah
Cylnsms Begumaydinyilmaz insan üzülmez mi ben haftalarca ağladım 🥺 ama sonra Allah’a tevekkül ettim canım. Allah büyük ne olacağını Allah’tan başkası bilemez dua edelim sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 🤲🏻
Uzm-Nurse Asdfjsjdkks merhaba 🙏🏻 Benim bebeğim de de bağırsak parlaklığı mevcut . Amniyosentez önerildi şuan için reddettim . Kistik fibrozis olabilir dedi doktor .. sizden ricam doğumunuz olunca Allah rızası için haber vermeniz 🙏🏻 Hala geçmedi parlaklığımız bizim 1 ay oldu🥺
Uzm-Nurse Cerenn12 ben 12 hastalıkken hem vajinal kanama yaşadım hem içerde kanama alanı vardı .. fakat inanın yemin ederim öyle doktor gezdim ki kimi kanamaya bağlı olmaz dedi fakat çoğu kistik fibrozis olabilir dedi
heleninannesi06 Begumaydinyilmaz hemen down sendromu diyen doktora da kişilere de sinir oluyorum 😤😤 benimde kalbinde aynı şekilde parlakliklar görüldü hala da var kendiliğinden kayboluyormus bağırsak içinde çok fazla görüldüğü için çok okudum o zaman araştırırken inşallah bidahaki muayeneye kadar geçer gider tek başına belirti değil
Kubra112233 Begumaydinyilmaz erkek çocuklarda görülüyormuş genelde sonradan kayboluyor benim oğlumda da öyle çıkmıştı detaylı da ileri haftalarda kayboldu
Esra-gkl Begumaydinyilmaz canım benim ablama da öyle dediler ama geçti sonra yeğenim 1.5 yaşında hiç bi sıkıntısı yok çok şükür sıkma canını
Uzm-Nurse Kubra112233 yaaaa 🙏🏻 İnşallah 🙏🏻 Ben bugün 20 haftalık olduğum oğluma gebeyim . 1 aydır geçmedi bağırsak parlaklığı amniyosentezi reddettim . Down demedi doktor kistik fibrozis olabilir dedi
Bora5832 Uzm-Nurse lütfen canınızı sıkmayın benim bebeğimin kalbindeki parlaklık tam 10 haftada geçti ben de niye geçmiyor diyo üzülmekten kendimi bitirdim Allah’ın izniyle geçiyor
Asdfjsjdkks Uzm-Nurse tamam canım ama korkulacak nir şey yok çoğu gebelikte oluyor bu bağırsak parlaklığı önemsenmiyor benim bildiğim. Eğer testlerin temizse korkma.