Momandchildren Son 4hafta falan kaldi umarim🥳sezeryan gününe inSALLAH,bir aksilik olmazsa tabi🙏Çok çabuk geçsin zaman istiyorum.İnsan zorlaniyor ,Kizimla artik ilgilenmek baya zorlasdi🥴Hazirliklarim tamami degil amma Son aya birakanlardanim bende 😹
BabyLoveeee Momandchildren 33+2 den selamm,bir yanım zaman geçsin derken bir yanım geçmesin diyor doğumdan korkuma😂😂
Gzmmmmmm11 Momandchildren 37de mi sezeryana alcaklar? Ya doktorum beni 40tan önce sezeryan yapmıyor siz nasıl bu kadar erken oluyorsunuz bende istiyorum 😂
Minikkuzular Momandchildren 31 haftalık oldum benim de ikinci kızım geliyor ve kıyafetleri dün yıkadım bugün ütüleyip çantasını hazirlayacam kendı çantamdan eksiğim kaldı onu da bu hafta halledecem erken doğum yaptığım için🤢
Elfvli Momandchildren benim 3. Cocuk 😅 bende 34. Haftadayim. Emzik biberon bile almadım daha herhalde doğuma giderken alirim 😳 hastane çantamı da 33 de hazırladım. Insan alışıyor. En heyecanlı kesinlikle ilk cocuklar oluyor ya.
miranbeyinmothersi Momandchildren benim ilk sezeryannım genital siğilden dolayı özelim sezeryan dedi ama devletede gidicem sezeryanı orda olacağım. 33+5 gidicem acaba gün verirler mi 38+5 istiyorum bende eşimin doğum günğ acaba devlette böyle bir secme seceneği olurmu