Busekktn Merhaba ciger gelistirici igne olduktan sonra bebek hareketlerinde azalma olan varmi aranizda acaba dun aksam vuruldum 1 yada 2 kere hissettim yardimci olabilirmisjnjz acaba 34 haftalik hamileyim
Gokcennnn Busekktn bende 33 de vuruldum 2 gun e kadar cok az hareket etmesi normal. Zaten haftaları büyük olduğu için 20 lerde ki gibi hareket bekleme canım gerilme hıçkırık sertlesme daha cok oluyor
Hmyraam Busekktn 33.haftamda vuruldum 4 doz ,evet azalma oldu hatta yok gibiydi korkup tekrar doktora gittim.2 gün sürdü sonra düzeldi olabiliyor sanırım çünkü bebeğim çok hareketliydi iğneden olduğunu düşündüm
Silaaaaa Busekktn aşkım herkesde oluyor bende açılmam var diye yeni vuruldum 4 tane azalma oluyo yan etkisi ama korkulacak bişey yok yenidoğan hemşiresiyim korkma bende de aynı azaldı hareketleri 2 3 güne eskisi gibi olur 🤍
Busekktn Esrabahar Sseevgii Sancim cikti nst de doktorum erken doguma onlem almak icin yaptirdi 1 doz oldum yalniz 2 oglum daha var onlarda erken olmustu riske atmamak icin yapti sanirim cok tesekkur ederim bu arada
Sseevgii Evet bende yaptırdım 1 gün önce azalma oldu hareketlerde korkttum acile gitmeyi düşünüyorum hatta.
Sseevgii Esrabahar Ilk gebelikte preklampsi geçirdim erken doğum yaptım şimdide tansiyon yüksekliği çıkıyor o yüzden erken doğum olcak diye yaptırdım iğne yi
Busekktn Hmyraam Havvacolak Gokcennnn Igneden oncesine kadar asiri hareketliydi o korkuttu sanirim beni cok tesekkur ederim🙏
Gokcennnn Busekktn benimde cok hareketliydi normal ama. Suan 35 olduk acayip sertlesme gerilme oluyor kalp atışı gibi atma hareket yerine
Hmyraam Silaaaaa merhaba hemşireymişsiniz bana iki hafta önce kanalda bebek geldi gelecek diye ciğer geliştiriciyi vurdular ama 35 oldum çok şükür vaktinde doğarsa iğnelerin bi yan etkisi olur mu acaba?
Busekktn Silaaaaa Cok tesekkur ederim icimi rahatlattiniz.Bu kadar sessizlige aliskin degilim ondan korktum galiba diger 2 oglum erken oup kuvezde yattilar onun korkusuda var galiba 🙏
Silaaaaa Hmyraam hayır canım olmaz iğnenin amacı bebek gününden bir gün önce bile doğsa makina olmadan hava alması yani kendi solunumunu kendi yapması hiç bi zararı yok