ipekkrn01 bende yeni atlattım. 39 un içindeyim. Normalde 38 bitimi doğum olacaktı 6 ocakta ama iptal oldu. Dün şükür negatif çıktı. Pazartesi gidicem tekrar gün almaya. Özel hastane takipliyim karantina süresince birşey olursa kabul edemiyoruz dedi doktorum. Şehir hastanesine gideceksin dedi ama şükür bişey olmadı. 🙏🏽 Kan sulandırıcı vermezse doktorunuz mutlaka günlük en az 3 litre su alın. Limon suyu yada limon, elma, mandalına, azcıkta ıhlamuru birlikte kaynatıp günlük bir fincan yada 2 için. Ben öyle yaptım. Onun dışında normal ilaçlarıma devam ettim.