37+4 olduk gece bebeğim çok hareketli ve anladığım kadarıyla kasıklarım çok şiddetli ağrıyo ve özellikle sol tarafımdan ağrı vuruyo elimi koyduğumda bebeğin orada olduğu belli ve uyuşmuş bi durumda kramp girmiş gibi bu geceyi kabusla geçirdim ha doğurdum doğuracam die