Elfsngr aa hadibya ben kaynarca yüzyil hastanesine gidiyorum suanlık ama galiba degistrcem fiyat olarak cok pahalandı bölge hastanesini düsünüyorum gecen fiyatini sordum da hem fiyati ii hemde doğum paketin icinde fotograf albumu var diolar birine sordum dogumda foto falan cekiolarmis hediye olarak cok begendim o yönünü😁