altnbebek zaten ilk kalp atışını duydukdan sonra doktorunuz tam kan sayımı ve idrar testi istiyor . Onları aile hekiminde yaptırıp kayıt açarsınız hem aile hekimide gebeliğinizi takip edicek cünkü. Daha sonra zaten doktor gelmeniz gereken tarihleri sölemesi lazım. Test sonucunu götürünce vs.