aysenturna Son ayda başlayan bu mide yanmasına önerisi olan var mı acaba ? Bütün günüm zehir gibi geçiyor resmen ne yemek yiyebiliyorum ne başka birşey.doktorum ilaçta önermedi ama dayanılacak gibi değil 😭😭
cinderella aysenturna süt bana iyi geliyo hafif sıcak birazda şeker fln atabilirsiniz bana çok iyi geliyo hemen geçiriyo
kfulya1905 aysenturna ay evet bende aynı dertteyim soğuk süt içiyorum damla damla. 😑 Az geçiriyor ama iyi ediyor az da olsa.. Bide soyulmuş salatalığı dene kuzum
Mrymarvs aysenturna bulantı çekiliyoda yanma gerçekten kötü doktoruma bu şikayetimi hatta bulantım olduğu zamanlarda onuda söylediğimde bulantı ve yanma için verilen ilaçların çokta iyi olmadığını ve sabretmeme gerektiğini söylemişti Allah yardımcın olsun
seymen Naneli sakız çiğniyordum iyi geliyordu. Sürekli yutkunmaktan mıdır nedir yanma duruyordu. Tavsiye ederim.😊
Birglbiray Valla 39.Haftamdayım bir iki gündür hafifledi ama geçmedi maalesef soda süt sakız en son gaviscon bazen o bile fayda etmiyor. Ne yerseniz yeyin bu son ay da oluyor bence muhakkak ben soda içerken sakız çiğniyorum bi yandan hafifletiyor ama bazen ne olursa olsun geçmiyor da yanacaksınız maalesef. Bir de midem yanmaya başlayınca otırıp arkama yaslanıp affedersiniz geğirmeye çalışıyorum o da biraz da olsa iyi geliyor
1850 aysenturna doktorunuza sorun rennie şurup. Hamılelık boyu kullananlar var. Kullanan arkadaslarım vardı. Direk kesiyrormus . Danışıp alın bence. Ama once yınede mutlaka sorun