Yine bir kontrol yine yüzünü saklama ben bu bebisimi doğunca göreceğim galiba 😀 3.kontrol ve yine göstermedi ilk basta yan durdu neyse yandan gördük ikincisinde elleriyle yüzünü kapattı burnunun ucunu gördük bunda da arkası dönük sadece kulağını gösterdi gördük 😀 bizim gibi olan var mı?