Dün akşam saatlerinde doğum lekem geldi, rahim ağzı kısalığım olduğundan erken doğum riskim vardı zaten o yüzden hemen doktorumu aradım ve bana acile gitmemi söyledi. Acile geldim bana yatış yaptılar nelerden bebeğim gelmeye çalışıyormuş doktor tutmasak kaçacak dedi (düşük de olabilir) tam zamanında geldiniz dedi. Hem akciğer geliştirici iğne hemde sancı geciktirici iğneler vuruldum şuan hala hastanedeyim bu durumu yaşayan oldu mu