Tufekciesra Selam anneler dün akşam verdigim testim pozitif çıktı 31 haftalık hamileyim şehir hastanesine gittim pozitif ise tekrar gel gerekirse yatış dedi doktor bursa şehir hastanesinde durumu yaşayan var mı takibimi özel hastane yapıyor
Minoo01 Tufekciesra ben daha yeni atlattım. Dün negatif çıktık şükür. 38 haftalığım ama şükür hastaneye felan gitmedim. Kendi doktorum özelde onunla iletişime geçip bilği aldım. Çok kötü olursan git şehir hastanesine dedi. Onun dışın da bol su ve c vitaminli şeyler tükettim. Gebelik dönemi ilaçlarıma devam ettim. Kendi doktorunuza bilği verin. Çok kötü iseniz yada aklımda kalmasın yinede gideyim derseniz karar sizin.