HilalKavak Epidural mi oldunuz spinal mi hangisi daha rahat 😊bebeğiniz hayrlı oldun Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah ❤❤
gulcin HilalKavak benim bildiğim epidurali normal doğumda uyguluyorlar çünkü Allah nasip ederse bu 2.doğumum olucak ilki spinaldi.Acilma belli bi cm bulunca yapıyorlar epiduralli diye biliyorum😊👍
YamurKarabulut gulcin sezeryanda uygulanıyor epidural..banu çiftçinin YouTube da anestezi uzmanı ile yaptığı röportaj var ..izleyin derim
gulcin YamurKarabulut 👍epidural bele bi alet takılıyo diye biliyorum spinal ve epidural ikisi birden ağır oluyomuş.Duymustum.Yaklasik 6sene önceki dogumumda anestezi uzmanı bana sadece belden bi iğne(spinal) yapti.Benim yaşadığım bu😊😊
YamurKarabulut gulcin ikisininkinden yöntemi aynı .derşnlik farklı basit olarak böyle anlatılır..epiduralde geç uyuşuyorsun bal ağrısı felan ihtimali daha az felan
pamuksekerinannesi melekannesi Allah analı babalı büyütsün İnşallah gözün aydın cnm😍 Nisan ayı gelse de ben de kavuşsam güzel kızıma😍💕🎀
melekannesi pamuksekerinannesi teşekkür ederim canım 💕 allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin ☺