Melek141120 Kızlar bol bol dualarınıza ihtiyacım var 8 de sezeryan alınacağım. İnşallah kızım sağlıklı doğar lütfen dua edin 🙏🙏
Buket_dadas Melek141120 annam kurban olurum rabim yar ve yardımcımz olsunninsallah sag salim bebeginizi kucagınıza alın 😘🥰🤲🤲🤲🧿
ZZeynepP1903 Hayırlı ve kolay dogumlar nasip etsin rabbim inşallah. Yavrunuza sag salim kavusun 🌸 sizler de bize edin lütfen 🤗
Buket_dadas Melek141120 kıyamam ya kurban olurum sakin ol rahat ol bak 30 dk sonra allah nasipnederse bebeiş kucagında olcak
Ela532 Melek141120 nasılsın canım bebeğin nasıl ağrılar ne durumda ameliyat nasıl geçti ay biraz fazla oldu 🤭
Melek141120 Ela532 ameliyat iyiydi ağrım yok sadece bebeğimle birbirimize alışmaya çalışıyoruz emmekte zorlanıyor göğüs ucum yok 😔
eslemsi Melek141120 ahh onu hic deme bu kadinlarin gogus ucu neden yok anlamiyorum cekip sundurecen ama ele de gelmiyor.. bende ondan cok cektim simdi ikinciye hamileyim gene cekecem gibi geliyor süt doluyor hoop olan uçta iceri giriyor. Allah anali babali buyutsun bu arada canim
Ela532 Melek141120 benimde göğüs ucum yok inşallah böyle sıkıntı yaşamam sende inşallah bu sıkıntıyı biran önce atlatırsın canım. Çok geçmiş olsun meleğini bol bol kokla 🥲🥰
cinar2601 Enjektör ucu ile meme ucu çıkarıyorlarmış. İnternetten araştırın. Geçmiş olsun size, sağlıkla büyütün kuzunuzu inşallah.
Melek141120 cinar2601 teşekkür ederim henüz çok yeni olduğu için yavaş yavaş çıkıyor ve sinirleniyor öyle olunca ağlayıp bırakıyor