Ahmedim Kızlar cuma günü kısmetse doğum yapacam ama kararsız kaldım sizce spinal mi sezeryan olarak yoksa genel mi 🙏
cinderella Ahmedim kesinlikle spinal genelde uyanması çok zor olur sonrasıda çok zahmetli acılı hemde bebişi o an göremezsiniz
Merveazra Ahmedim spinal ol cnm uyuşukluk geçene kadar sancıların da geciyo genel olursan o sancıları cekersin