Mehtap_93 Geceler bennn 🙌 hiç bi gece uyuyamıyorm 38+0 oldum bu gece nişanım geldi ama sancı veya suyum gelmedi beklemedeyim bide gribim öksürüyorum Allah sonumu hayr etsin
Syd160531 Geceler Geceler ah keşke ondan olsa benim huzursuz bacak sendromu var bide çok kötü bişey yaa 🥺🥺
Edaeymen 37+4 ten selamlar bnde maalesef uyuyamıyorum hem bebeğin hareketlerinden hemde karnımın altı çok şiddetli ağrıyo ve maalesef ki alt katımızdaki yaşlıların bağırtısından🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Geceler Glfdn55 ben daha 23 haftalık bune kudurukluk anlamadımki kalktm bi zeytin ekmek yedim valla şimdi inşallh uğurda uyurum 😔
Yoksaannemiyimm annesinin_beybisi progestan kullaniyor musunuz, ben az once fitil olarak içeri soktum ama tam gitmedi kanalda sanki, icim rahat etmedi 😬
SekerDehasi Geceler 7 aylik bebem gece mışıl mışıl uyurken ben 9 haftalik bebemle kasintidan , tikanikliktan , carpintidan , bas agrisindan uyuyamiyorumdur .