Aozgek bi kitap okudum hamilelik hastalık değildir diye bişey yazıyodu kendi doktorun her zaman kendin ol sana ne iyi hissettiryosa onu yapman lazım canın ne istiyosa onu ye iç. Kimsenin akıl vermesine gerek yok kimseyi dinleme banada çok yaptılar şöyle yap böyle ye iç falan hıhı tamam dedim yine kendimi dinledim. Bu arada dediğim gibi sadece 4 gün içtim içtikten yarım saat sonra onuda kustum yani pek içtim sayılmaz 😂