gzdeozss ayrıca siz hiç öksürmemis olabilirsiniz, gulmediniz de sanırım hiç ağrınız siziniz olmadı. Suni sanciyi hissetmemissiniz mesela hisseden kadınları da suclayin lütfen ağrı eşikleri düşük olduğu için, çünkü süreçleri sizin gibi ilerlememis.Süper gucleriniz var ama kaç kadın sizin gibi, ayrıca çok komik diğer yorumlarınızda çektiğiniz kalça ağrılarından vs bahsetmişsiniz neden insanları korkutuyorsunuz o zaman sizin bu bakış açınız la? ben de hiç kalça ağrısı yaşamadım mesela?? Bir başkası kabızlık yasamazken bir başkası yaşadı mesela?? Umarım hayatınız boyunca olaylara geniş açıdan bakabileceginiz ve farklı tecrübelere saygılı hoşgörülü olabileceğiniz oksurmediginiz, gülunce canınızın yanmadigi ve bunlar için acı cekmediginiz bir hayatınız olur yavrunuzla. İyi geceler.