Rbsb1803 An itibariyle 25+6 ve son 99 günn 💃🥳 ikili rakamlara düşünce ne kadar da mutlu oldum😂 sizlerde şafak kaç?
Deletedmom_33 Rbsb1803 47 bizimde 33+2′yiz. Ama sezeryan görünüyor ay sonu netleşecek eğer sezeryan ise gün alacağız ☺️ O yüzden ortalama 35 güne filan düşüyor
Rbsb1803 1631papatya- benimde 18 haftalık bir düşüğümden dolayı serklaj atıldı bakalım inşallah günü gününe doğururuzz
1631papatya- Rbsb1803 amin inşallah canım benim ilk gebeliğim çevremdekiler şaşırdı yani ilk gebelik olunca genelde düşüğü olana çok doğum yapmışlara falan bu işlemi yapıyorlarmış
Rbsb1803 1631papatya- benim diğer bebeğimde de rahim ağzı uzunluğum 25mm ye düştüğü için serklaj atılmıştı ama kanamam vardı o dikişim tutmadı suyum da gelince dikişi açtık doğum gerçekleşti. Bunda ise 12. Haftamda attılar Allaha şükür bir sıkıntımız yok