Kızlar ne güzel hafif atlatıyorum diyordum gerçi hala öyle sadece burnum tıkalı ve öksürük hani öyle yatak döşek yatmıyorum. İştahım açık. Bol su içiyorum, turşu suyu gibi şeyler meyveler. Ama az önce koku ve tat almadığımı fark ettim daha çok öksürük başladı ne yapabilirim acaba? Doğuma 8 gün kaldı çok moralım bozuldu. Pazartesi kontrolümüz vardı, doktorum gelemezsin karantinan bitmediği sürece dedi… yani oğlumu göremeyeceğim üzüldüm açıkçası… dua edin lütfen bana 🥺