Nazli_06 Sırt üstü yatarken bi anda öksürdüm kasığımın sağ tarafına bi ağrı saplandı geçti bebeğe bişey olmuşmudur ya çok korkuyorum bilgisi olan varsa yazabilir mi??? Hapşırırken olurdu da bu bi anlık boşluğuma denk geldi uykumdan uyanmıştım..
Elanurgvn61 Nazli_06 Kaç haftaliksin canım korkma ben 23 haftaligim en başından beri böyle anı öksürme hapşırma olduğu zaman kasigima bıçak ağrısı gibi agri giriyor
Zezeada Nazli_06 ben gülemiyorum bile gülmeye başladığımda bir bıçak saplanıyor o an acıdan eşim ağlıyor muyum gülüyor muyum ayırt edemiyor 🥲
Nazli_06 Elanurgvn61 11. Haftadayız evet bi an bıçak saplanıyormuş gibi oldu korktum ya içimi ferahlattınız sağolun 🌸
Elanurgvn61 Nazli_06 Rica ederim ne demek Anne olunca her şeye karşı hassaslaşıyoruz korkuyoruz çok haklısınız Rabbım sağlıkla kucağına almanı nasip etsin canım ❤
Zezeada Nazli_06 o an ağrı girince daha çok gülesim geliyor koyuyorum elimi göbeğime oturur pozisyona geçiyorum gülmekten anırıyorum afedersin ben hamile kaldığımdan beri çok gülüyorum ya aşırı tepkiler veriyorum şuan bile gülüyorum sesli 😂😂😂
Nazli_06 Elanurgvn61 Aynen öyle daha dünyaya gelmedikleri halde üstlerine titriyoruz. Hepimizin inşallah 🙏🤰🌸