Dermin merhaba bizi anlatmışsınız biz de böyle uyuyoruz bizimki de çok horluyor. Pug cinsi köpekler burnu basık olması sebebiyle doğuştan astım hastası olurlar ve nefes problemleri vardır, horlaması çok çok normal. Benim de king Charles oğlum var onun da burnu basık ve damak sarkması var biraz o yüzden horluyor. İsterseniz damak sarkması var mı diye veterinerinize danışabilirsiniz 😍