Ben de günde 7 8 kere kustugumu bilirim. Kan geliyordu boğazımdan. Su bile çıkarıyordum artık. Prilam ilk 1 hafta işe yaramadı gibi, sonra biraz biraz günde bir kere kusmaya düştüm, tamamen kesmedi. Sıvı alabildiğin sürece problem yok demişti doktor. Hastaneye yatış olduysa da korkmayın serum veriyolar mide bulantısı için takip ediyolar, su dengenizi korumaya calisiyolar içinizi ferah tutun Allah şifa versin inşallah