8 haftalık hamileyim yaklaşık 10 gündür normal akıntıyla karışık az miktarda açık pembe renkli kanamam oluyordu yani sanırım kanama çokta emin değilim bunlara eşlik eden kasık ve bel ağrısı ve bugun yogun kahverengi akıntım olmuş arasında da toplu iğne başı kadar kan vardı bundan eminim kıpkırmızı kandı yani ağrılarım devam ediyor adet ağrısı gibi. Aranızda yaşayan bilen birileri var mı nedir bu ??