Almigok Ultrasonlarda çok hareketli ama ben hiçbir hareket hissetmiyorum ilk gebelikte olur dediler ama 18 haftalikta herkes hissetmiş sizce erken mi telaslaniyorum
papatya981 Almigok ben 18haftalikken kelebek çırpınışları gibi hafif hafif böyle göz seyirmesi gibi hissederdim 20.haftayi bekleyin 20 .haftada net belli oluyor eşim bile elini koyunca hissetti ☺️ kişiden kişiye de değişiyor korkmayın karın sertliği falan 🥰
gunannesiii Almigok telaş yapmayın o haftalarda damar atması gibi çok hafif oluyor ben de 20 li haftalarımda belirginleşince hissetmiştim
Brglkule Almigok canım. İlk gebelikte hisedilmez bebek hareketleri 22 hafda 3cü cocugumu zor hissetim.3cü olmasına rahmen ama.pıt pıt biseyler atar kasıklarında meraklanma daha cok erken oynamasından uyuyamiyor insan
Msl_ege Almigok 20 haftaya kadar normal . kilonuz var mı ? o da etkiliyor . ben oğlumu 12 te kızımı 14 te hissettim . doktora sordum sen hisssdersin yağ et adına bişey yok sende dedi 🤣🤣 ikisine de 40 kiloyla hamile kaldım 😅
Gamze646464 Benim şu an 32 haftalık 23 te falan hissetmistim herkesin bünyesi bir değil ve ilk bebekte daha geç hissediliyor diye biliyorum
Dmllale Canım benimde ilk gebeliğim senin haftandayken bende çok stres oluyordum ama 19+5 te hissettim ilk. Şimdi 22 haftalığım hâla düzenli hissedilmiyor. Korkma az kalmış yakında hissedersin bazıları 20. haftalarda bile hissediyormuş ilk gebelikte 🥰
Hasret47 Bende 19+4 günlüğüm Seyirme şeklinde hissediyorum ama tam anlamıyla hissedemiyrm bekkide gazdır bilmiyorm 🙄