Selam kızlar, doktorum şeker yüklemesinden önce açlık ve tokluk kan değerlerime bakılmasını istedi. Aile hekimliğinde sadece açlığa bakılabileceğini, tokluk için de farklı yere gitmemiz gerektiğini vs. Söyledi. Devletten randevu alsam bu testler için, dahiliyeden mi almalıyım kadın doğumdan mı? Bir bilgim yok açıkçası. Yardımcı olursanız sevinirim:)