EKARATAS Kizlar normalde 9+6gunluk hamileyim ama bebeğim 6+1gunluk gelişim geriliği olduğu söylendi böyle bir durum yaşayan oldumu neler yaptınız süreç nasıl ilerledi lütfen yardım 🙏🙏
papatya981 EKARATAS 2 hafta önde olmak veya geride olmak sorun değil ne zaman gebe kaldığımız belli değil çünkü
Nistik EKARATAS bu kadar erken nasil teshis koyuyorlar saçmalik daha cocuk ne geliştiki geride kalsin
Minikkuzular EKARATAS daha ilk haftada gelişim geriliği ilk defa duydum ben de geç döllenme yaşadım kızım 7 haftalık olması gereken yerde 5 haftalık cıktı kalo atışını 2 hafta sonra falan dinledik bence başka doktora da gitmelisiniz
EKARATAS Esra3890 kalp atışını duymadım ama doktorum kalp atışı için minik bir kalp atışı var 10 gün sonra netleşir dedi ama meraktrn ne uyuyabiliyorum nede başka bişi düşünebiliyorm
Esra3890 EKARATAS geç döllenme olmuştur belki zamanla haftasını yakalıyor sen dinlen 3 ay dikkat et bı ağır iş falan yapma
EKARATAS Esra3890 yaomyrm zaten şu an düşük tehlikemxe olduğu için ama yinede merak edyrm korkuyrm işte
Bebegimveben0811- Benim de 2 hafta geç döllenme olmuştu şimdi yakaladı haftasını büyüdükçe yemene içmene dikkat et
EKARATAS Nistik 🤷🤷ne yapacağımı şaşırdım inanın korku ve endişeyle böyle elim kolum bağlı bekliyorum sonucu
Nistik EKARATAS korkma benim arkadasimin ikiz cocuklarinada oyle dediler gec dollenmeden dolayi. Sonra burun kemigi yok dediler cocuklar dogdular şuan sapasaglamlar
EKARATAS Minikkuzular gerçekten mi 🤷🤷yaa inanın içimi ufacık bir cümleyle çok rahatlattnz pazartesi günü gttim en son minik bbir kalp atışı var dedi ama dinleyebilirmym dediğimde 10 gün sonra gelirsin sıknti olmazsa dinletirim dedi
badeninannesiii EKARATAS benim ilk gittiğim doktor 1 hafta geriden geliyor dedi çok üzüldüm . Ne gördü ki sanki geriden geliyor dedi diye kendimi üzdüm hep. Sonra doktoru değiştirdim. Doktor geç döllenme olmuş gelişim geriliği olur mu hiç dedi . Haftasını ilerde yakalarmış sen de kafana takma canım
Minikkuzular EKARATAS kesinlikle sıkıntı yapmayın ben sırf bu yüzden doktor doktor dolaştım kalp atışını 2 doktorda küçük diye dinletemem 10 gün sonraya diye diye 9 haftalıkken dinledim kanama falan yoksa korkmayın inşallah dinledinizde bize de yazarsanız sevinrum
EKARATAS badeninannesiii ya bu soylediklernzi çok ihtycm vardı duymaya inanın çok teşekkür ederim 🙏 inşallah dedgnz gibi olur
EKARATAS Minikkuzular Su an zaten normalde 9 haftalık olması lazım ama 6 haftalık kanama konusuna gelincede cumartesi akşamı oldu kanamam hastaneye gttgmde doktor düşük baslangici diyerek progestan verdi onu kullanyrm bakalim
mercimeginannesiiii EKARATAS Haftanız henüz çok erken gelişim geriliği değil geç döllenme olmuş olabilir. Gelişim geriliği genelde normal haftasıyla uyumlu iken geride kalmış baş çevresi, kilo, uyluk kemiği ölçümlerinde oluşan geriliğe verilen addır.
EKARATAS mercimeginannesiiii o zaman neden bana gelişim geriliği dedi geç döllenme olmuş diyebilirdi bence hepiniz haklisinz benim doktorumu degstrmem gerek yoksa böyle her gttgmde yeni bir sorunla karsilasicam
badeninannesiii EKARATAS Fitil daha etkili . Ağız yoluyla kullanıyorsan fitil kullan istersen diyecektim .