Ser_ Kızlar lohusa takımı olarak neyi önerirsiniz doğuma bir ay var tabi sezaryen olursa daha erken olur fakat karar veremedim. Fiyatlar da az değil bu kadife sabahlıklı pijama takımı alan varmı ve memnun olan yoksa hastane sıcak olur ama işte kış diye kadife sabahlıklı olana bakıyorum sizler ne düşünüyorsunuz çok kararsız kaldım🤦♀️🤦♀️🤦♀️
SayeMom Ser_ normal %100 pamuklu al kuzum kadife falan gerek yok ben suwenden bir pijama takımı 1 tanede gecelik elbise aldım 1 takım da trendyolmilladan aldım hepside çok güzeller suwen suan uygun, lohusa takımları yaşıma göre güzel bulmadığım için tercih etmedim
RumeysaNur34 Ser_ hastane sıcak olur canım bencede Kadife bakma ben 3 lü lohusa takımı aldım alt üst sabahlık şeklinde penye çıkışta da eşofman takımı giyeceğim zaten yedek olarak da 2 alt üst pijama takımı koydum
tugbaacng Ser_ tesettürlü olmasam herhangi bir pijama takımı alırım ama, sabahlıklı olsun istiyorum üst kısmı kapalı olsun diye, ve cok pahalılar 🤦🏻♀️
Leylayz Ser_ canım ben de bunu aldım ve çok güzel geldi. Benimde Şubat sonu göründüğü için kadife tercih ettim ben alınca biraz daha indirimdeydi https://ty.gl/tppu2cqqve
Ser_ SayeMom canım bende trendyolmilladan aldım bir takım ama tam lohusa değil beyaz istiyorum bide. Direk o zaman pamuk olanlardan mı alıyım ay gecelikte almadım daha ben oda rahat oluyor sanırım
Ser_ RumeysaNur34 evet evet bende şimdi vazgeçtim kadifeden üçlü normal alayım peki sen nerden aldın canım üçlü takımını
zynperd Benim sezaryendi ve şu babaanne geceliklerinden almıştım ☺️ Çünkü elbise istiyorlar, yukarı sıyırıp bırakıyorlar, daha rahat ettim, ikinci doğumuma az kaldı yine aynı gecelikten aldım 🙂
Suzanne Canım ben LCW’nin lohusa pijama gecelik ve sabahlığınıs aldım her yerde aşırı detaylı gecelikler vardı bunda sadece kolda dantel detayları var kumaşları çok kaliteli normalde hepsi 400e geliyor benim 500 TL’ye 150 tl indiriminin vardı bunun yanında bebek battaniye şapka eldiven bornoz alarak hepsini 350 TL’ye aldım
rgk Ser_ ben penti 2 pijamalı 1 gecelik 1 sabahlık aldım. sadece gecelik kullandım. hastane aşırı sıcaktı zaten sabahlık kullanmadım, normal doğum yaptım tek gecelik ile çıktım. bi sabah 7de girdim hastaneye obür akşam 11de çıktım tek gecelik ile