minikdefnemm Kızlar selam Karataş Aysel hanıma gidiyorum doktorumdan çok memnunum en başından beri beraberiz. Ama detaylı için bi türlü karar vermedim bu perşembe randevum var ama memnun olan çok yok. Daha önce yaptırıp memnun kalan var mı karataştan? Yada nereyi önerirsiniz fiyatı nedir? Aşırı arada kaldım karataştaki de ucuz değil 660tl radyoloji bölümü bakıyomuş sanırım perinatoloji bakmasını öneriyor herkes ki bencede öyle. O kadar para verip 100 -200 tlden kaçamıcam önemli sonuçta Nereye gittiniz memnun kaldınız mı yazarsanız çok seviniriimmmm 💖
Glsh14 minikdefnemm bende henuz detayliya girmedim medicalpark hastanesine gidiyorum.ama burd acok gordum alsancakta baris büke’yi öneren cok var.hatta doktorun instagram sayfasi var bi bak istersen🌸
Pinarr35 minikdefnemm tinaztepe serkan güçlü tek bebek 600 ikiz hamileyim ben 700 e yaptrdim perinatoloji doktoru sahane bir doktor
Reyhan35 minikdefnemm benim kuzenim Aysel hanıma gitmişti ve memnun kalmamıştı sizde kese var bebek yok dedi dış gebelik demiş hatta sonra kuzenim Çankaya tıp merkezine gitmiş zaten orasıda karatasla aynı ama doktoru özel muayenehane açmış alev Timur ben ona gidiyorum aşırı memnunum beni yönlendirdi detaylı ultrason için 500 TL gerçekten çok makul bir fiyat bu zamana göre
minikdefnemm Askiletotomsu genelde 20 -24 öneriliyo 24 den sonra bakılmıyo diye biliyorum devlet bakıyo belli hastanelerde var ama sıra sorun oluyomuş sanırım
minikdefnemm Pinarr35 eş giriyo mu yanınıza ve cd ultrason resmi falan veriliyo mu peki bide anlatıyo mu 😬😬
Pinarr35 minikdefnemm evet es giriyor herseyo tek tek anlatiyor parmaklarina kadar sayiyorr dudaklari kafasi kalbi cigerleri herseyine tek tek bakiyo. Cd veriyor bide guzel bi resim veriyor 40 dk falan suruyor bide oylr iyi bir doktor ki besmeleyle basliyor bakmaya cokk sevdim ben hatta bi ara doktoru degistirmeyi bile dusundum😁😁😁
minikdefnemm Reyhan35 yani benim problemim aysel hocayla değil ki. Ben çok memnunum teşekkür ederim öneri içinde nereye önerdi doktorunuz bi onu yazmamışsınız 🤭
Reyhan35 minikdefnemm metropol Hastanesi’ne ebru hanima ama kendi hastalarini yönlendiriyor diğer türlü ek muayene ücreti aliniyormus ben onun hastası olarak gidicegim için 500 TL dedi
zynperd Ben Ayşe İnmeze gidiyorum, medicana ve medifemayı önermişti, ben medifemaya gittim, memnun kaldım
minikdefnemm Pinarr35 bişey sorucam 4d bakıyo mu acaba yoksa sadece siyah beyaz mı 😊 her yerde yokmus sanırım sormak istedim
Pinarr35 Cellci 23+4 haftaligim tam 20 haftamda yaptirdim 3 buxuk hafta olmuss zammi gelmiss🤦 hatta benim ikiz 700 verdim size ne kadar dediler
Cellci Pinarr35 benim de 20 haftalık zamanıma denk gelecek randevum, acaba erken mi oldu diye düşünüyordum ama siz 20 haftalıkken gayet güzel bakılmışsınız değil mi
ikizleribeklerken Pinarr35 ikiz olduğu için fiyatı ayrı mı oluyor benim de ikiz 3 hafta sonrası için randevu için alıcam henüz almadım