alyabebekkk Merhaba 30+3 haftalık hamileyim 2 gündür progestan fitil kullanıyorum oturup kalkarken eğilirken vajinam ağrıyor bu normal mi veya hamilelikle haftamla alakalı mı
alyabebekkk minikbebegim19 bebeğin başı aşağıda zaten tam vajinamın üstünde hareket ediyor hareket ettiği zaman orası inip kalkıyor sanırım ondan ağrıyor değil mi
Deryakz Bende buğün tam 35 haftalığım durdugum yerde sorun yok uzandıgımda dönerken birde yürürken kasıklarım da agrı oluyo sebebi ne olabilir acaba açılma falan olur mu