prensesannesiiiiiiii Kızlar selam 🌸 37+4 haftalık gebeyim sol kasıgımda agrı var iki gündür doktor randevum salı günü bu haftada normal mi acaba
-Bal123- prensesannesiiiiiiii son haftalarındasin canım artık gayet normal bebeğin kasık bolgelerine baskı yapmaya başlamış artık 🥰 sağlıklıca alırsın inşallah bebeğini kucağına ❤️
Efsabozdag prensesannesiiiiiiii ay bende 37+3 deyim asiri derecede sol bacagimda ve kasigimda agrim var son 10 allah nasip ederse sezeryanla alinacak ama benim erken dogum riskimde vardi basindan beri cocukda kanala yerlesmis sagolsun oda cok baski yapiyor allah sagliklisiyla kucagimiza almayi nasip etsin insallah 🍓❤
-Bal123- prensesannesiiiiiiii kişiden kişiye değişir o canım ben 39+6 da normal doğum ile aldım oğlumu kucağıma
edamutlu12 Bişey sorabilir miyim ben 18 haftalık hamileyim bugün evde haya iş yaptım duşa kabini temizlerken eğilip kalktım baya sonra karnıma kramp girdi. İlk defa oldu bı sorun yoktur dimi