Arhbn memnunum canım güzeller. Set olarak almadım ama noktabbenin sepet beşiği çok küçük geldi gözüme, bide katlanır küvet falan almıştım zaten geriye bi para tutan bebek arabası kalıyor. Çok şık görünüyordu bebek arabası ama kullanışlımı bilmiyorum 🤷🏻♀️ anlamıyorum yani 😂