Nurss34 hayır canım hatta sana yazdıktan sonra eşime sordum yanlış hatırlıyorsun 30 TL kan ücreti ödedim dedi 😅 aralıkta 9 da gittim ben hastaneye giriş ücreti de 165 TL verdik tek başka da para vermedim 4 defa da kontrole gittim yine para vermedim . Hatta belli doktor dedi ki kontrol gününü geçirdiğin için fiş kestirmeden direk odama gel dedi ücretsiz muayene edip tekrar sıra parası vermeyelim diye reçete yazdı dupbaston zaten ilac 50 TL boş vere tekrar randevu parası vermeyin dedi 😂