Umutsmom Sancım yok, 40+1 haftalığım bekliyoruz ama artık aşağı aşırı baskı var hala bebiş gelmiyor sezeryan mı istesem diyorum korkuyorum :(
Nur12345678 Umutsmom 40+3 olduk bizde bekliyoruz 41 e kadar doktorlar takip ediyor iki günde bir bakıyorlar benimde bir iki cm açıklık var yürüyüş hareket ediyorum açılma olsun diye sizde bol bol yürüyüş yapın merdiven inip cikin hemen sezeryanmi düşünmeyin bı sorun yoksa zateb önce suni sancı verirler açılma olmazsa sezeryan olabilir
edadmir Umutsmom bir sorununuz var mı peki miğde bulantısı kusma veya isal bende 40+4 düm bu şikayetim var
Merve-bebek Ayňn bende aynı durumdayım bizde 40+1 olduk Daha hiç Bir belirtti yok pazartesi günü kontrols gidecem baklmm belki suni sancı ile başlatırlar da kurtulurum artk
Nur12345678 Merve-bebek Gerçekten insan artık yoruluyor. Benim kide bayağı asagida yürürken eğilirken hissediyorum biran önce kucağımiza alırız inşallah
Merve-bebek Nur12345678 maalesef ki öyle uzanırken bile p kadar aşağıda hissediyorum ki onu sanki evde kendi kendime doğacak gibime geliyor