Ozlemm1303 Sezeryandan sonra ne zaman agdaya gittiniz?? Doğumdan önce son zamana kadar hep gittim ama şimdi dikiş yerimden dolayı korkuyorum 😑
Busragonullu32 Ozlemm1303 50 gün önce doğum yaptim sezeryan izimin yakinlarina jilet bile suremiyorum 🙄 Ağdayı hiç düşünemiyorum🤣
Zeyyyn Ozlemm1303 🤣 normal doğum yaptım vallahi traş makinesi ile alıyorum 3 ay oldu dikişten korkuyorum ne zaman giderim bilmem ama sezeryanda bir sıkıntı olmaz gibi 2 ay geçtiyse
Ozlemm1303 Busragonullu32 bir ay oldu benim doğum yapalı jilete alışmak istemiyorum ama korkuyorum da bir yandan napicam bilmiyorum 😂