emelsena 35+4 üm. Sağlık ocağında son kontrolleri yaptık ve guatrım yüksek çıktı. Doktorum dahiliyeyle görüşmem gerektiğini söyledi. Canım biraz sıkıldı benim, üzülmem gerekir mi? Bu durumu yaşayan oldu mu? Sonucumu paylaşıyorum şimdi.
Zeyyyn emelsena haftan baya ileri bu saatten sonra birşey olmaz canım gebeliğin sonunda yükseliyor ilaç kullanırsın düşer kısa sürede
Hanife_ emelsena ilaç kullandığın sürece sıkıntı değil canım düşer ben baştan beri ilac kullanıyorum 1 lerde gidiyordu hep 33 dmte birden yükseldi dozu artırdk ya i sonlara doğru istemesen de yükseliyor
Mehtapca06 emelsena beş aydan sonra bebek kendi trioidi salgiliyor ama tabi yeni yukseldiyse sıkıntı yok ilaç kullanırsın doğuma kadar olur biter
Fnen emelsena bebeğin beyin gelişimi açısından troid önemli canım ama zaten ilaçla hemen düşüyor 28. Haftamdayım kullanıyorum bende
Zeyyyn emelsena gebeliğe 10 la başladık uzun süre direndi tsh düşmedi yüksekti hep sonradan düştü değerim çok şükür kızımda sağlıklı doğdu çokta akıllı ☺️
emelsena Hanife_ hormonlar değişiyor diye demekki. Dahiliyeden randevu bulmaya çalışıcam inşallah bulurum geç olmadan ya
emelsena Fnen bi an önce ilacımı kullanmam lazım. Randevu bulabilirsem inşallah ya. Sağlık ocağı yazmıyor dimi ilacı
Kndmresra emelsena bugün benim de yüksek çıktı daha sonucum e nabıza düşmedi ebe söyledi 35+4 de öğrendim bende korkmam gerekir mi süreciniz nasıl ilerledi dahiliye ya da kendi doktorunuz ne dedi
emelsena Kndmresra valla ben randevu bulamadım gidemedim. İlaç kullanamadım. 36+6 da doğumum gerçekleşti. 1 hafta sonra sağlık ocağında kan tahlili vercem. Doktorum sorun değil dedi. Hamilelikten kaynaklanmıştır dedi. Yani çocuğa zarar vermemiştir dedi. Seninde büyük ihtimal öyledir. Eğer hamilelik başında çıksaydı genel guatr rahatsızlığı olurdu. Ama seninde benim gibi sonunda çıkmış. İçin rahat olsun ☺️
Kndmresra emelsena çok teşekkür ederim bugün gittim özele yarın aç karnıma kan vermemi istedi bakalım ne diyecekse