dilaseker Bu akşam beta yaptırdım yarın randevum var keseyi görmeye gideceğim inşallah görürüm takvime göre 7+1 ama daha kücük olduğunu düşünüyorum ben bilemiyorum ilk gebeliğim
Elifdemireel dilaseker merhaba benim de ilk gebeliğim ben 3150 iken gördüm geçen hafta. Hayırlısıyla sizde görürsünüz yarın inşAllah🙏🥰