Tuqba27 Degısık duygular ıcımdeyım kızlar bı yandan bebegıme kavuscam dye cok mutluyum bı yandan hamılelıgımı ozlucegım ıcın ıcım buruk szde durumlar ne🙏🥰
busra5501 Tuqba27 hamileliği özlemekmi🙈 valla 35 haftalığım tek özlicem şey bebeğimin pıt pıt bana tepki vermesi ♥️ bu ne böyle anam ağladı ya her yerim ağrıyor artık yürümekte zorlanıyorum Allah beterinden korusun 🙈😊 sağ salim kavuşalım valla özlemicem🙈
Happybsrn Tuqba27 bnce hamillelik ozlenecek birşey değil 😅 az kalmış ne güzel darısı başıma 🙏🥴 daha 28.hafta sağlıkla gelsinler
Duygu0621 busra5501 kesinlikle katılıyorum 😵💫 çok fenayım bende sağdan sola bile dönemiyorum . Ağrılarım arttı , İçimde kıpır kıpır ediyor sonra sakinleşiyorum 💕😂
SusamTanecigi Tuqba27 valla hiç fark etmiyor bugün 35+1 özel kliniğe gidiyorum ama sezeryan benimde belli değil henüz 38 dedi ama hangi günü belki 39 da olabilir bebeğe bağlı
Tuqba27 SusamTanecigi hastaneden hastaneye degısıyor o zmn balım benm kuzenm gıdıyor erkenden verdıler günü
Tuqba27 Happybsrn vala bnm ıkıncı hamılelıgım ben ozledm yne ozlerm o zor anları bıle mukemmel bnm ıcın