Gulsumelif evet; doktorum perinatolog prof. Mail attim esim pozitif cikinca direk hocaya. ıhlamur falan icebilir miyim napiyim diye. Zencefil icebilirsin balla ihlamur yasak baska bitki caylari da yasak yazmis. Ben de sabah zencefil demliyorum bal karistirip iciyorum cok iyi geldi bana bogaz agrimi hep aldi. Aksam da ilik balli sut iciyorum. Toparladim baya bi iste burun akintim falan kaldi. 8 gundur sürünüyoruz 🤦🏻♀️ İlacsiz cok zormus cidden 🙄
Bu arada asagida yazdim ama yine de editleyim. Ates cok zararli. Atesin 37.8 in ustune cikmamasina onem vermek lazim mutlaka parol kullanin ben oyle yaptim 2-3 gun. ☺️ İlik dusla anca yarım saat dusuyodu atesim. Parol iyi geliyor ama ☺️