Kızlar merhabalar birşey sormak istiyorum sizlere kaşıntı sebebiyle gittim doktoruma kan tahlilleri vs yaptırdı sonuçlar bu günü açıklanmış
Bir sodyum Düşük çıkmış birde
PLT diye bir değer var o yüksek çıkmış sinir 300
Bnm 321 internetten araştırdım tranbosit kan diyor kan pıhtılaşması olabilir vs panik oldum bırden randevu ma da var daha bilgisi olan varmı acaba hiç
Çünkü doktorum herhangi bir demir ilacı da vermedi hiç