ozlmmmm bnde yrn spinal olcm doktor sakınlrştirici veryruz ztn merak etme ssi ama bn ztn çok rahatım 0 korku cnku ıkıncı dogumum ilki geneldi daha ameliyattan cıkarken agrıyor diye bagrmaya başlamışım bilinç yok hastaneyi yıktın dediler Allahım ya 😂 agrı kesici vurulana kdr cok agrım oldu ve bebegi emziremedim ayıkamadım uyanıktım ama kendmde degldim