Kızlar merhaba pazartesi günü kontrolüm var şuan 36+1 haftalığım 2 hafta önce vücut temizliğimi yaptım şuan cok az çıkmış tüylerim ama özel bölge birazcık daha fazla çıkmış ben artık almam 38. Haftada sezaryen olacağım doğumdan bir iki gün önce komple tüm vücut temizliğimi tekrardan yaparım diye düşünüyordum ama pazartesi de kontrolüm var doktor gün verecek bu zamana kadar hiç alttan muayene olmadım sezaryen olacağım için de doktorun alttan muayene yapacağını zannetmiyorum ama yine de kontrol sonuçta ya bişey olurda doktor bakmak isterse napayım benn kararsız kaldım yarın agda yaptırsam doğuma kadar çıkmaz ben doğumdan bir iki gün önce yapmak istiyorum. Sizce napayım doktor bakar mı alttan son hafta diye kafam karıştı ya kesin sezaryen olacağım 🤷🏼♀️