Emine9 39+1 haftalığım 2 gündür çok düzensiz sancılarım oluyodu bugün hastaneye gittim 1 santim açıklık olduğunu syledi ama nstde sancı çıkmadı sizce doğum ne zmn olur bilgisi olan var mı
Caglarass Emine9 Canım ben 2 cm’le 2 hafta gezmiştim. Haftan çok güzel squat ve sıcak suya oturup açılmayı arttırabilirsin
sumeyyearas Emine9 Bende geçen pazartesi söyledi 1 cm açıklık diye . 38+3 üm bakalım ne zaman gelecek merakla bekliyorum Bel sırt ağrıları Vajina kasık ağrıları arttı iyice
sumeyyearas misirveannesi yok o da yok . Gelse anlar miyim onu da bilmiyorum Kanlı olursa anlarım. Onun dışında akıntı olursa sarı beyaz anlamam çünkü hamilelik başından beri bitmeyen bir akıntı sıkıntısı var bende