Yagmur2610 Merhaba annelerrr 💋🤰 İlk hamileliğim 3aylık hamileyim doktor kontrolüne gittiğimde bebeğin sağlıklı ve hareketli bir bebek olduğunu söyledi şükürler olsun Ama bebek sezaryen bebeği dedi bebeğin eşi yani plasenta Rahmi kapatmış oradan çekilmesi zormuş bunu yaşayan normal Doğum yapan varmı şimdiden teşekkür ederim ❤️💋
Sevda75 Yagmur2610 benimde 3-4 aylikken plasenta rahmin agzindaydi simdi yukari cikmis ilk zamanlar banada sezerysn diyodu doktorum ama simdi normal olur diyor plasenta yukari cikar diye biliyorum
cinderella Yagmur2610 daha çok erken bence sonra çıkıyo kendiliğinden Benimde 28 haftada fln olmuştu şimdi düzelmiş sürekli dinlen ağır bişey kaldırma çıkıyo geri