bebegimizibekliyoruz1 merhaba oncelikle hayirli olsun bende 33 gunluk anneyim. Ayni durumdayiz başta sutum gelmedi ve mamaya basladik. Hem emziriyorum hem mama takviyesi yapiyorum. Ama ilk zamanlar 30-30 olarak yapıyordum 60 daha iki haftadir oluyor. Mamayi tuu kaka zararli deme simdilik o doysun yeter ki, sende emzirmeye sagmaya devam et, bizim birinci ay kilomuz iyi cikti doktor yavas yavas mamayi azaltin dedi bu hafta başladık. mama direk mideye oturuyor o yuzden beyine aclik sinyali gidene kadar bebek uyuyor, anne sutu hemen emiliyor kisa surede uyaniyorlar. Kendine güven, sütüne güven olduğu kadarini veririz yeter ki onlar doysun🌸 takviyeleri ihmal etme hosaftir, sudur, çaydır 😇